wtorek, 29 stycznia 2013

Avon, Planet SPA, Indulgence, - jedwabisty mus do ciała 'masło shea i trufla czekoladowa'.

Dziś mała zmiana wyglądu bloga jak i jego nazwy. Pewnie jeszcze nie raz będę tu coś zmieniać, by jakoś to wyglądało, czyli po japońsku - jako tako. ;D

Dziś coś na osłodzenie życia, szczególnie po tym jak o mały włos nie potrąciło mnie auto. :) A mianowicie -  jedwabisty mus do ciała 'masło shea i trufla czekoladowa'. z AVONU



Opis producenta:
Mus do ciała o lekkiej i puszystej konsystencji zawierający masło shea i wyciąg z ziaren kakaowca.
Działanie: Nawilża skórę i nadaje jej jedwabistą gładkość.
Sposób użycia: Obficie wmasuj w skórę całego ciała.

Skład:
Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Butylene Glicol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Phenoxyethanol, Sesamium Indicum Seed Oil, Parfum, Triethanolamine, Dimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-8, Methylparaben, Glyceryl Stearate Se, Ethylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Tetrasodium Edta, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Theobroma Cacao(Cocoa) Extract, Tuber Magnatum Extract, Yellow5/Cl 19140, Red 33/Cl 17200, Blue 1/Cl 42090.

Pojemność:
200ml

Cena:
ok.30zł

Opakowanie:
Jest jak najbardziej wygodne w użyciu, proste, a zarazem estetyczne.



Zapach:
Tu jest mały problem, jest tak słodki, że za każdym razem ilekroć go nakładam na ciało, mam ochotę go spróbować! Bez żartów, obawiam się, że kiedyś do tego dojdzie. A jak się zatruję to co, mam oskarżyć producenta??! 
Boski! No i dość długo utrzymuje się na skórze. :)

Konsystencja:
Delikatna i aksamitna, lekko połyskująca, dobrze się rozsmarowywuje.


Efekt:
No tu już nie jest tak kolorowo, niestety. Jeśli ktoś potrzebuje silnego nawilżenia, nie polecam. Jeśli ktoś po prostu chce lekko nawilżyć skórę i  zrelaksować się przy zapachu, to warto spróbować. Po nałożeniu pozostawia taką dziwną powłokę, ale mi to akurat nie przeszkadza. Nie używam codziennie, ale od czasu do czasu  się na niego skuszę. :)


5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jutro i u Ciebie będzie udany dzień :) Dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny jest ten mus jak zobaczylam ostatnie zdjecie pomyslalam ze dodatkowo rozswietla skore.
    Kochana uwazaj na siebie zycie jest tak krotkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochałam się kiedyś w tej seria Avonu. Szczególnie, że byłam konsultantka, aż grzechem byłoby nieprzetestowanie tego na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęca wyglądem :) uwielbiam słodkie zapachy !! :D pewnie też by mnie kusiło do spróbowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. He he u mnie tez dziś recenzja tego musu :)

    OdpowiedzUsuń