środa, 30 stycznia 2013

Tonik do twarzy z Ziaji.

Dziś o czymś, co chyba większość z Was dobrze zna. Tani i skuteczny - tonik ogórkowy firmy ZIAJA:


Opis producenta:
Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, bogatym w kwasy organiczne, enzymy, mikropierwiastki i siarkę. 


DZIAŁANIE
  • Łagodnie oczyszcza naskórek.
  • Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
  • Wykazuje skuteczne działanie kojące.
  • Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Polecany do cery normalnej, tłustej i mieszanej. 

WSKAZANIA
Polecany do cery normalnej, tłustej i mieszanej. 

SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść tonik wacikiem na skórę oczyszczoną mleczkiem ogórkowym. Następnie zastosować krem ogórkowy.


Skład:
Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid. 

Pojemność:
200ml

Cena:
ok.5zł

Opakowanie:
Buteleczka zielona i lekko przeźroczysta. Prostota z estetyką. Wygodna w zastosowaniu. Dozownik zatrzaskiwany klapką. Nic się nie wylewa, ani nie przelewa. ;)




Kolor toniku:
Przeźroczysty.

Zapach:
Delikatny, nie duszący, bardzo przyjemny. Oczywiście czuć świeże ogóreczki. Po zastosowaniu na twarzy, zapach znika. 

Efekt:
Jak za taką cenę lepszego efektu nie można sobie wyobrazić. Producent zdecydowanie spełnia swoje obietnice. Tonik ładnie oczyszcza skórę, koi i odświeża, a przy tym nie podrażnia. Świetny do używania w ciągu dnia. Lekko wybiela wszelkiego rodzaju zaczerwienienia.. Nie zawiera alkoholu - kolejny duży plus. 




9 komentarzy:

  1. Ja lubuje się ostatnio w BIO aloesowym. Super goi i koi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też przymierzam się do zakupu tego aloesowego. No ale to jak mi się ogórek skończy. :)

      Usuń
  2. Ten tonik jest wspaniały ;) tani! ekstra! ja lubię nagietkowy :*
    http://amanda.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kiedyś, jest bardzo fajny, bo normalizuje i dodatkowo redukuje zaczerwienienia. aloes z tego co wiem też łagodzi podrażnienia, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam go kiedyś :) Dla mnie był...nijaki. Nie pomagał i nie szkodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś i głównie używałam go do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja akurat go nie znam ;) Niemniej może kiedyś poznam, bo ogólnie kosmetyki Ziaji całkiem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię Ziaję, szczególnie płyn do demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń